Розташоване на північному сході континенту Князівство Кольвія є свідченням стійкості та винахідливості його мешканців, Сайдзінів. Відома своїми хвилястими пагорбами, вкритими снігом, Кольвія — це країна, де від кусючого холоду рятує тепло сердець.
Кольвія розтахована на півночі-північному-сході континенту, вона характеризується засніженим пагорбистим ландшафтом. З трьох боків Кольвія оточена водою, а південна її межа проходить Східними Горами, які відомі місцевим як Ґном'ячі Гори.
На заході Кольвії розкинувся Веселий Ліс.
Періодично, Кольвією проносяться снігові хурделиці, що становлять неабияку загрозу необачним мандрівникам.
Основним маршрутом на решту континенту є тунель через Нумер, що в Східних Горах.
Чотири найбільші міста Кольвії поєднані між собою Імператорським Трактом, вони мають свій унікальний характер і внесок у культуру та економіку князівства.
Економіка Кольвії в основному базується на її природних ресурсах. Регіон багатий на "земляний жир" та хутрових тварин, що складають основу його промислу та експорту. Також у Кольвії розводять овець та кіз, вирощують сайдзінські коноплі, картоплю, ягоди, гриби.
Кольвія присутня у регіональній торгівлі. Найбільше портове місто — Хвилі.
Князівство переважно заселене Сайдзінами, відомими своєю стійкістю та адаптивністю до суворого клімату. Також наявні спільноти ґномів (у Горах та Хвилях) та людей (у Пагорбах та Хвилях).
Сайдзіни — це раса гуманоїдів, які вирізняються невисоким зростом (70-100 см), мають світлу або оливкову шкіру та дещо загострені вуха. Як мешканці суворого клімату, вони звичні до холодів.
Кольвією керує Мохноногий Князь (або Мохнонога Княгиня), лідер, який підтримує стабільність та процвітання регіону. Посада Князя є виборчою і пожиттєвою, однак наступний Князь (Княгиня) обирається представниками Поважних Родин з числа осіб династії Мохноногів.
Місцеве управління проводиться патріархами та матріархами Поважних Родин. Якщо суперечки не можуть знайти вирішення, то вони ескалюються до Мохноногого Князя. Не існує усталеного списку Поважних Родин, адже вони можуть як набувати, так і випадати з Поваги.
Серед потенційних князів та княгинь є росповсюджена практика подорожування Кольвією для знайомства та заведення дружніх зв'язків з Поважними Родинами.
Через природні кордони, Кольвія є доволі сильно ізольованою від решти континенту. Це дозволило розвинути унікальну культуру з мінімальним впливом інших рас. Культура Кольвії має сильний акцент на спільноту, фольклор та ремесла. Сайдзіни відомі своїми мудрими приказками, кольоровими скляними перлами та ситною кухнею.
Сайдзіни надзвичайно соціальні. За межами Кольвії вони часто беруть собі імена, що схожі на місцеві, а також переймають місцеві традиції, як вони їх розуміють.
В той же час, сайдзіни добре пристосовані до ізоляції. Вони легко роблять своє житло комфортним, запасають багато продуктів, не нудьгують і не сумують без компанії.
Сайдзіни володіють секретом культивації — спеціальної техніки медитації, яка зміцнює внутрішнє ядро культиватора і збільшує його відбиток в магічному плетінні всесвіту. Культивація є тривалим і кропітким процесом, який вимагає що далі, то більше ресурсів.
Традиційно, магічні знання передаються всередині родини чи клану. Магічні речі часто бувають предметом родинного ремесла, входять в посаг чи використовуються для здобуття Поваги.
Анкорський пантеон має обмежений вплив на території Кольвії: церкви не збирають десятину, школи Реліна не функціонують, юстиціари Дебіана мають Поважний статус, але не є абсолютним Законом.
Багато сайдзінів є абстрактно духовними, слідують настановам мудреців, або мають родового покровителя. Вірування сайдзинів не є гомогенними і не вкладаються в одну систему.